معرفی مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی


کالا تعمیر یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است که بیش از 30 سال سابقه درخشان در این زمینه دارد. این مرکز بیش از 10 نمایندگی رسمی برای انواع برندها در سراسر تهران دارد و تیم تعمیر آنها شامل بیش از 400 تعمیرکار حرفه ای و متخصص است.

ویژگی های منحصر به فرد مرکز کالا تعمیر

از ویژگی های مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کلا تعمیر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع بالا لوازم شامل خدمات تعمیر

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز تعمیرات لوازم خانگی این است که طیف وسیعی از لوازم خانه را در برمیگیرد. از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.


تنوع بالا برندهای شامل خدمات تعمیر

تمامی شعبات کالا تعمیرکه در سراسر تهران و یا حومه مشغول به فعالیت هستند، در واقع نمایندگی مجاز برندهای خارجی و داخلی مختلفی از لوازم خانگی هستند. تمامی این نمایندگی ها از طرف شرکت های اصلی دارای تائیدیه معتبر می باشند.  با توجه به نوع لوازم خانه ای که قصد تعمیر آن را دارید، برندهای مختلفی توسط این تیم پشتیبانی میشوند.


تعمیر توسط تعمیرکار حرفه ای

مرکز تعمیر لوازم خانگی در محل کالا تعمیربرای استخدام تعمیرکاران خود فاکتورهای زیادی را در نظر میگیرد، ازجمله این فاکتورها میتوان به سطح مهارت و تخصص آنها در تعمیرلوازم خانگی، قابلیت اعتماد، عدم سوء پیشینه و ... اشاره کرد.


استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

هر برند قطعات خاص خود را در ساخت محصولاتش بکار میبرد، به هممین علت نمیتوان از قطعه یک نوع محصول از یک برند در تعمیر همان نوع محصول از برند دیگری استفاده کرد. قطعات اصلی محصولات تنها در اختیار تعمیرگاه های مجاز هر برند قرار میگیرد. به همین علت باید تعمیر لوازم خانگی خود را فقط به نمایندگی های مجاز هر برند بسپارید.

گارانتی تعمیر

کالا تعمیردر قبال تعمیراتی که انجام میدهد به شما این ضمانت را میدهد که اگر مجددا وسیله تعمیر شده شما دچار همان خرابی شد، بدون دریافت هزینه از شما آن را تعمیر نماید. البته ابن نکته را در نظر داشته باشید که اگر قطعات مورد نیاز برای یک وسیله را خود شما تهیه کرده باشید، از آنجایی که نمیتوان از اصل یا فرع بودن آن اطمینان حاصل کرد، ضمانتی هم بابت خرابی مجدد قطعه به شما داده نمیشود.

خدمات فوری در محل

همانطور که گفته شد مرکز کالا تعمیر دارای شعبات و تعمیرکاران بسیار زیادی درمنطق مختلف است. همین موضوع باعث میشود تا تعمیرکاران در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند. به عبارت دیگر میتوان گفت که خدمات این تیم  شمال، جنوب، غرب، شرق و حومه تهران را در برمیگیرد.

 مشاوره رایگان

بسیاری از مشکلات لوازم خانگی بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه و یا حتی اعزام تعمیرکار به محل قابل حل هستند. مرکز تعمیرلوازم خانگی کالا تعمیر برای حل اینگونه موارد، تعدادی از تعمیرکاران حرفه ای را گرد هم جمع آوری کرده تا به شما عزیزان از طریق تماس تلفنی مشاوره رایگان ارائه دهند تا شما بتوانید به آسانی مشکل خود را حل کنید.

سخن آخر

 در این مقاله سعی کردیم که یکی ازبهترین مراکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را معرفی کنیم تا شما عزیزان با اطلاع از  ویژگی ها و شرایط آنها بتوانید مرکز مورد نظر خود را انتخاب کنید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آموزش عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت

مشکلات متداول کولر گازی ال جی و نحوه برطرف کردن آنها